Korfbalsters treffen DDW/SDO '99

24 september 2020 12:30

Zondag 27 september wordt de tweede competitiewedstrijd van Prinses Irene tegen DDW/SDO ’99 vooralsnog gespeeld. Om 15:00 zal het startsignaal in Nistelrode gegeven worden door Marcel van Bentum.

Met het gewonnen punt van vorige week staat Prinses Irene momenteel op een gedeelde 3e plek. Het is nog vroeg in de competitie, maar het is zeker nodig om punten binnen te halen.

Gezien de ontwikkelingen omtrent corona is het nog afwachten of de wedstrijd daadwerkelijk door kan gaan komende zondag.  Eerdere wedstrijden tegen DDW/SDO ’99 waren altijd lastig. Er zal dus flink gewerkt moeten worden om de punten in Nistelrode te houden. Alle support is dus welkom! De wedstrijd zal om 15:00 starten onder leiding van Marcel van Bentum.

Programma Topklasse:
18:00 De Korfrakkers  1 – De Peelkorf 1 (zaterdag)
13:00 Altior 1 – Spes 1
15:00 Prinses Irene 1 – DDW/SDO ‘99