Korfbalsters tegen de Peelkorf

4 oktober 2019 8:00

Zondag spelen de korfbalsters een belangrijke wedstrijd om aansluiting te houden bij de top van de topklasse. De Peelkorf uit Ysselsteijn komt op bezoek in Nistelrode. DDW, tegenstander van afgelopen week staat ongeslagen bovenaan. De Peelkorf volgt met 1 verliespunt en Prinses Irene met 2 verliespunten. Een wedstrijd waarbij dus geen verlies kan worden gepermiteerd. Als de punten binnen zijn zal de huldiging van de 250e wedstrijd van Linda van Tilburg extra feestelijk zijn.

Afgelopen donderdag bereikte Prinses Irene de kwartfinale van de bekercompetitie door 1e klasser KVS '17 uit Schijndel te verslaan. Het klasse verschil werd snel in doelpunten duidelijk. Na een ruststand van 14-2 werd er afgefloten met een 27- 6 Eindstand. Dit geeft vertrouwen in aanloop naar zondag

De peelkorf is de competitie verrassend goed gestart. Het won verassend van Rosolo, en kaapte het ook een punt weg van Swift. In voorgaande seizoenen werd al vele malen vaker tegen de Peelkorf gespeeld. Vaak was het spannend, winst was er meerdere keren voor zowel Peelkorf als voor Prinses Irene. Het beloofd dus een mooie, spannende korfbalmiddag te worden.

Wedstrijden:
15.00 uur DDW 1 - Rosolo 1