Trotse overwinning op de koploper van de poule!

11 maart 2024 13:00

Het beloofde een spannende wedstrijd te worden deze zondag in sporthal De Overbeek. Prinses Irene 2 speelde tegen Be Quick 3, onder leiding van scheidsrechter K.G. Steenbergen.

De wedstrijd werd ingefloten en al na tien minuten stond Be Quick voor met 0-3. Gelukkig wisten Sam A en Lotte ook de korf te vinden, waardoor de eerste helft gelijk op ging. Met een tussenstand van 4-5 gingen de teams de rust in.

De tweede helft werd fanatiek doorgezet, waarbij Prinses Irene bleef strijden voor de schoten en de duels. Sam A, Lotte, Josje en Carlijn zorgden voor een paar mooie doelpunten, hoewel de Nisseroise meiden ook weer even op achterstand kwamen. Daar kwam snel verandering in. Met de afsluitende doelpunten van Sam A, Mae en Merel was de stand van 12-9 allesbepalend en daarmee een mooie overwinning voor Prinses Irene 2.

Komende zondag staat de laatste wedstrijd van de zaalcompetitie op de planning. Om 11.15 uur spelen de meiden in Someren tegen Dakos 2. We gaan er alles aan doen om ook komende zondag de punten mee naar huis te nemen.

Opstelling:
Mae Gevers (2x), Lotte Toonen (4x), Emma ten Böhmer, Carlijn van de Ven (1x), Josje Reijnders (1x), Merel van Roosmalen (1x), Sam van den Akker (3x) en Sam van der Doelen.

Wissels:
Jasmijn van der Pas, Debra Ruijs en Hilde Pittens