Glansrijke overwinning voor Prinses Irene 2!!

4 maart 2024 8:45

Er stond zondag weer een belangrijke wedstrijd op de agenda voor ons team.

Om 11:30 uur klonk het startsignaal van de wedstrijd. Lotte wist al snel het eerste doelpunt te maken door een vrije worp mee te krijgen. Hierna volgde Emma ook nog met een doelpunt. Swift (V)/HBSV 2 maakte meteen de gelijkmakers waardoor de stand weer op 2-2 stond. Emma en Mae zorgden ervoor dat Prinses Irene weer voor kwam te staan. Wederom volgde Swift (V)/HBSV 2 met een doelpunt. Na enkele afstandsschoten van Mae, Lotte en Merel wist Prinses Irene het gele mandje wel weer te vinden. Swift (V)/HBSV 2 probeerde Prinses Irene goed bij te houden maar uiteindelijk klonk het fluitsignaal voor de rust.  De tussenstand was 11-7 .

In de rust kregen het team een goede peptalk van hun coach waardoor ze weer allemaal vol goede moed het veld op gingen. De meiden van Prinses Irene hebben het uitstekend dicht weten te houden in de verdediging.  Hierdoor hebben zij niet  één tegendoelpunt meer gekregen in de tweede helft. Bijna alle speelsters van Prinses Irene kwamen nog met prachtige doelpunten.  Jasmijn wist er aan het einde van de wedstrijd nog 1 in te gooien waardoor de eindstand 21-7 was.

Prinses Irene 2 speelt a.s. zondag 10 maart om 11:30 thuis tegen Be Quick 3. De meiden zullen daar weer flink tegen aan gaan om de punten in Nistelrode te houden.

Opstelling: Jasmijn v.d. Pas (1), Sam v.d. Doelen, Merel van Roosmalen (4), Noëlle Waals (2), Debra Ruijs (1), Lotte Toonen (2), Mae Gevers (6), Emma ten Bhömer (2)

Wissels: Sam v.d. Akker (1), Carlijn v.d. Ven (2), Josje Reijnders