ROOI 2 - PRINSES IRENE 2

26 februari 2024 14:45

Zondag stond Prinses Irene 2 om 14.45 uur klaar om de wedstrijd tegen Rooi 2 te spelen. In de rust stond Prinses Irene met 1 punt voor, maar in de tweede helft kwam Rooi terug. Prinses Irene 2 verloor uiteindelijk de wedstrijd met 12-9.

Om 14:45 klonk het startsignaal van de wedstrijd. Rooi wist na 8 minuten voor te komen met een afstandsschot. Hier reageerde Prinses Irene goed op en Emma scoorde gelijk weer met een korte kans. Ook Lotte wist te scoren met een mooi afstandsschot. Rooi maakte toen weer de gelijkmaker en nog een afstandsschot. De stand was toen 3-2 maar Prinses Irene maakte gelijk de 3-3 door een prima strafworp van Jasmijn. Rooi kwam toen weer voor te staan, maar Jasmijn en Lotte wisten allebei nog een keer te scoren. Na de eerste helft gingen we met 4-5 de rust in.

In de tweede helft maakte Rooi meteen de gelijkmaker, maar Noëlle zorgde er met een strafworp voor dat we weer met één punt voor kwamen te staan. Rooi zorgde ervoor dat ze weer gelijk kwamen te staan. Zo ging de tweede helft door tot het 7-7 kwam te staan. Rooi scoorde toen twee keer waardoor het 9-7 werd. Maurie scoorde met een afstandsschot. Zo kwamen we weer iets dichterbij, maar dit werd gelijk afgestraft door Rooi waardoor de stand 12-8 werd. Jasmijn wist er aan het einde van de wedstrijd nog 1 in te gooien waardoor de eindstand 12-9 was.

Prinses Irene 2 speelt a.s. zondag 3 maart om 11:30 thuis tegen Swift (V)/HBSV 2. De meiden gaan nog goed trainen om de punten zondag in Nistelrode te houden.

Opstelling: Sam v.d. Akker, Emma ten Bhömer (1), Mae Gevers, Jasmijn v.d. Pas (4), Debra Ruijs, Lotte Toonen (2), Carlijn v.d. Ven, Noëlle Waals (1)

Wissels: Sam v.d. Doelen, Merel van Roosmalen, Kim van Schijndel, Maurie Verstegen (1)