Prinses irene 2 - VIOS/Spes 2

4 februari 2024 16:30

Vandaag stond Prinses Irene 2 om 11:00 uur klaar om de wedstrijd tegen VIOS/Spes 2 te spelen onder leiding van F.J.M Reijkers.

Tijdens de eerste helft wist VIOS/Spes het eerste doelpunt te scoren. Prinses irene 2 wist dit af te straffen met een afstandsschot van Carlijn en een vrije worp van Emma. VIOS/Spes wist de stand weer gelijk te trekken, waarna de stand 2-2 was. Debra scoorde een afstandsschot maar VIOS/Spes wist de korf ook weer te vinden. Beide teams waren gewaagd aan elkaar en wisten de rust in te gaan met een stand van 3-3.

Na de rust wisten Emma, Jasmijn en Josje te scoren, wederom wist VIOS/Spes 2 de stand weer gelijk te trekken. Ondanks dat Prinses Irene goed stond te verdedigen wist VIOS/Spes nog twee keer te scoren waardoor de stand 6-8 was. Sam van der Doelen scoorde een afstandsschot waarop VIOS/Spes 2 reageerde met vier tegen doelpunten. Prinses irene 2 gaf niet op en Josje en Merel wisten nog te scoren. De wedstrijd werd afgefloten met een stand van 9-12. Prinses irene wist de punten helaas niet in Nistelrode te houden.

Volgende week spelen de dames geen wedstrijd vanwege carnaval.  De eerstvolgende wedstrijd is op 25 februari om 14.45 u uit tegen Rooi. Prinses Irene wist hier de vorige keer van te winnen met een overwinning van 12-8. De dames gaan er alles aan doen om dan de punten mee naar Nistelrode te nemen.

20240204-Prinses_Irene2-Vios_Spes2-3.jpg      20240204-Prinses_Irene2-Vios_Spes2-8.jpg

20240204-Prinses_Irene2-Vios_Spes2-6.jpg