Be Quick 2 - Prinses Irene 2

4 oktober 2023 8:45

Afgelopen zondag nam Prinses Irene 2 het op tegen Be Quick 2 in Nuland. Prinses Irene speelde een erg sterke eerste helft, waarbij het gelijk op ging en de teams aan elkaar gewaagd waren. Be Quick kwam in de tweede helft met juiste wissels waardoor Prinses Irene het in de tweede helft moeilijker kreeg. De wedstrijd werd afgefloten met 7-3 op het scorebord.

Om 13.15 uur klonk het startsignaal en de wedstrijd werd gefloten onder leiding van A. van de Wijst. Prinses Irene wist pas na 15 minuten te scoren door een goed uitgespeelde korte kans op Guusje binnen te leggen. Jasmijn wist ook nog te scoren door een afstandsschot binnen te schieten. Hierdoor kwam de stand op 0-2. Prinses Irene wist het dicht te houden in de verdediging en Be Quick kon niet meer tot scoren komen in de eerste helft.

De tweede helft begon Be Quick meteen sterk waardoor Prinses Irene in korte tijd drie doelpunten tegen kreeg. Waardoor het 3-2 kwam te staan. Prinses Irene had goede kansen maar deze werden niet goed afgerond. Be Quick scoorde nog tweede doelpunten, maar Jill wist ook nog een ver afstandsschot binnen te schieten. De stand was 5-3 met nog 2 minuten op de klok. Be Quick wist nog een vrije bal en een afstandsschot te scoren. Het eindsignaal klonk en de wedstrijd was gespeeld met 7-3 op het scorebord.

Opstelling en scores:

Jill van Niftrik (1), Debra Ruijs, Mae Gevers, Carlijn van de Ven, Sam van den Akker, Merel van Roosmalen, Noëlle Waals, Guusje van den Brand (1).

Wissels:

Jasmijn van der Pas (1).