ALTIOR 3 - PRINSES IRENE 2

8 mei 2023 10:15

Deze zondag moest Prinses Irene 2 tegen Altior 3. Het was een spannende wedstrijd die uiteindelijk eindigde bij een gelijke stand van 9-9.

De dames van Prinses Irene stonden om 11:45 klaar om de wedstrijd te beginnen. Scheidsrechter B. van der Rijt- v. Lankvelt floot de wedstrijd af en meteen scoorde Altior de eerste 3 doelpunten van de wedstrijd. Prinses Irene wist dat er iets veranderd moest worden. Nora en Jasmijn scoorden toen 2 mooie korte kansen waardoor het 3-2 werd. Altior reageerde hierop met een afstandsschot en maakte het 4-2. Noëlle zorgde met een doorloopbal  dat we nog maar 1 punt achter stonden toen we de rust in gingen.

De tweede helft begonnen we goed met twee afstandsschoten van Guusje en Jill waardoor we 4-5 voor kwamen te staan. Toen startte er een mindere periode van Prinses Irene waardoor Altior er toen 5 achter elkaar kon scoren. Altior kwam voor met 9-5 en nog 8 minuten op de klok. Maar Prinses Irene had de moed nog niet opgegeven toen Nora haar vrije worp scoorde. Nora maakte gelijk daarna nog een afstandsschot waardoor Prinses Irene er nog maar 2 hoefde te maken om gelijk te komen. Prinses Irene zette nog eenmaal de schouders eronder en Evi kon al vrij snel nog een afstandsschot maken en zo werd de wedstrijd nog spannender. In de laatste minuut scoorde Jasmijn het laatste doelpunt van de wedstrijd en zo sloten we de wedstrijd af met 9-9.

De volgende wedstrijd spelen we zondag 14 mei a.s. om 13:45 in Nistelrode, bij de Schellen. Wij nemen het dan op tegen Rooi 2.

Opstelling: Evi van den Broek (1), Jasmijn van der Pas (2), Jill van Niftrik (1), Debra Ruijs, Nora Schouten (3), Guusje van den Brand (1), Noëlle Waals (1), Sam van de Doelen.

Wissels: Marina van Venrooij