Klick 2- Prinses Irene 2 5-13

10 december 2017 20:00

Rita Pater

In een niet al te beste wedstrijd wisten de Prinses Irene 2 dames wederom de punten mee naar Nistelrode te nemen. Na een 4-7 ruststand, werd de wedstrijd uiteindelijk met een ruime overwinning van 5-13 afgesloten.

Ondanks code oranje, togen we vandaag naar Mill om onze wedstrijd tegen Klick 2 te spelen. Met 30 km per uur wisten we door ruim op tijd te vertrekken op tijd voor onze wedstrijd te arriveren. Echter in de sporthal kregen we te horen dat onze scheidsrechter het af liet weten. Klick stelde gelukkig alles in het werk om alsnog een scheidsrechter uit eigen gelederen te regelen, zodat we toch niet voor niets het slechte weer hadden getrotseerd. Dit lukte gelukkig en 16.25 uur klonk uiteindelijk het beginsignaal van onze wedstrijd. Klick opende met een score op afstand, maar Esther zette daar vrij snel de 1-1 tegenover uit een korte kans. Vanaf dat moment was Pr. Irene de betere ploeg. Het was geen hoogstaand spel vandaag, maar de kansen werden op de juiste moment benut. Anne scoorde uit een korte kans de 1-2 en Anke heeft de smaak te pakken gekregen van het scoren en wist de 1-3 met een mooi afstandsschot op het scorebord te brengen. Esther scoorde uit een korte kans de 1-4 en Lina scoorde van afstand de 1-5. Klick kon iets terugdoen en wist 2x achtereen te scoren met een doorloopbal en een afstandsschot. Lina scoorde haar 2e van de middag van ver en Esther haar 3e met een korte kans. Klick wist voor rust nog 1x te scoren en zo werd er gepauzeerd met een 4-7 voorsprong. Na rust bleef ons spel net zo rommelig als de 1e helft, maar ook nu bleven de doelpunten vallen en dat telt tenslotte. Maddy die van haar werk ons was nagereisd scoorde de 4-8 van ver en zus Lina wist vandaag uitstekend het mandje te vinden en scoorde haar 3e van de middag. Esther scoorde wederom uit een korte kans en Anne benutte uitstekend een vrije worp. Trainer Arno Theunisse was met een volle auto speelsters vanuit Velden nog naar Mill doorgereden zodat we over wat extra wisselspeelsters konden beschikken; superfijn Linda, Gaby, Laura en Lotte dat jullie dit voor ons wilden doen! Lotte werd ingebracht en scoorde met een afstandsschot de 4-12. Klick wist nog 1x te scoren uit een korte kans en Anke scoorde haar 2e vandaag en bracht de eindstand van 5-13 op het scorebord.
Carlijn van de Ven van de A1 maakte vandaag ons team compleet; bedankt Carlijn, fijn dat je erbij was!
Volgende week staat de topper tegen DSV 2 op het programma; meiden we gaan er alles aan doen om als lijstaanvoerder de Kerst te gaan vieren.

Opstelling en scores:
Esther v. Venrooij (4x), Robin vd Boom, Lizan Kerkhof, Lina v. Dijk (3x), Anne Schouten (2x), Carolien v. Santvoort, Marleen Thijssen, Anke v. Leuken (2x)

Wisselspeelsters: Lotte Wilbers (1x), Maddy v. Dijk (1x), Carlijn vd Ven, Laura vd Ven