VIOS/Spec 2 - Prinses Irene 2

12 december 2022 9:15

Vandaag hebben de dames van Prinses Irene 2 een uitwedstrijd gespeeld tegen VIOS/Spes 2. Prinses Irene 2 verloor de wedstrijd met een stand van 13-8.

VIOS/Spes trapte vandaag af met het eerste doelpunt. Niet snel daarna wist Jill van Niftrik de korf te raken met een afstandsschot. VIOS/Spes was erg fanatiek en wist 2 doelpunten te scoren. De dames van Prinses Irene gaven niet op en Sam van den Akker wist 2 afstandsschoten te scoren, waarna Jill van Niftrik volgde met een doorloopbal. Zowel VIOS/Spes als Prinses Irene wisten nog een paar keer de korf te raken. De scheids floot de eerste helft af en de dames gingen de rust in met een stand van 5-6. De tweede helft ging minder goed voor de dames van Prinses Irene . VIOS/Spes wist 6 keer achter elkaar te scoren waarna de stand 11-6 stond. Prinses Irene bleef met volle moed doorspelen, Jasmijn van der Pas en Josje Reijnders wisten nog een afstandsschot en korte kans te scoren. VIOS/Spes gaf echter ook niet op en wisten nog 2 doelpunten te scoren. Het eindsignaal klonk en de dames eindigde met een stand van 13-8.
Vandaag werd ons team versterkt door Mae Gevers en Lizan Kerkhof. Ook Esther van Venrooij willen wij bedanken voor het coachen.

De meiden maken zich weer klaar voor de volgende wedstrijd. Volgende week speelt Prinses Irene 2 om 11:40 uur een thuiswedstrijd tegen DAW Schaijk 2. Locatie : De Zaert in Heeswijk-Dinther.

Opstelling: Evi van den Broek (1), Debra Ruijs, Jasmijn van der Pas (2), Sam van den Akker (2), Josje Reijnders (1), Jill van Niftrik (2), Nora Schouten, Noëlle Waals.

Wissels: Mae Gevers, Lizan Kerkhof