ROOI 2 - PRINSES IRENE 2

28 november 2022 9:45

Vandaag namen de korfbalsters van Prinses Irene het op tegen Rooi 2. Het was een spannende wedstrijd waarbij het aantal doelpunten dicht bij elkaar bleef. Er werden veel doelpogingen gecreƫerd, maar helaas gingen ze er niet allemaal in. Het was Rooi die uiteindelijk de punten in Sint-Oedenrode wist te houden.

Zondagochtend om 11.45 u ging de wedstrijd van start. De wedstrijd werd gespeeld onder leiding van L. van den Heuvel. Rooi scoorde al in de 1e 5 minuten een doelpunt. Nora wist er in dezelfde minuut ook één te scoren. Het ging erg gelijk op en beide teams waren erg fanatiek. Ze gingen de rust in bij een tussenstand van 9-5.

De tweede helft. Gelukkig heeft Sam weer wat minuten kunnen spelen na een blessure en zij scoort meteen een korte kans. Al vrij snel kwam Prinses Irene dichterbij, tussenstand 10-9.
Van beide kanten waren er veel doelpogingen. Toch vielen de meeste ballen binnen aan de kant van Rooi en het werd uiteindelijk 13-9.

De meiden van Prinses Irene 2 gaan zich voorbereiden op aankomende zondag.
Zij spelen dan in Nistelrode om 13.15 u tegen de dames van Peelkorf 2.  Prinses Irene gaat er alles aan doen om de punten in Nistelrode te houden.