PRINSES IRENE 2 - ALTIOR 3

3 oktober 2022 10:45

Vandaag speelden de meiden van Prinses Irene 2 alweer hun 4e competitiewedstrijd. Deze wedstrijd speelden zij tegen Altior 3, die nog ongeslagen waren in deze competitie.

Om 14.00 u klonk het startsignaal. De wedstrijd werd vandaag gespeeld onder leiding van B. Reukers.

Al na 3 minuten wist Altior op voorsprong te komen door een strafworp. Lang duurde deze voorsprong niet.
4 Minuten later wist Maurie het mandje te raken met een afstandschot. De hele eerste helft gingen beide teams gelijk op en was het tot aan de een na laatste minuut 3-3. In de laatste minuut van de eerste helft kreeg Prinses Irene2 nog een vrije worp en deze wist Jill mooi af te ronden.
Hierdoor ging Prinses Irene 2 met een 4-3 voorsprong de rust in.

De tweede helft ging van start en al snel wist Noëlle een doorloopbal te scoren, waardoor de meiden op een verdere voorsprong kwamen. Dit was van korte duur.  Altior wist 2 keer de korf te vinden en we kwamen weer op een gelijke stand.
De hele tweede helft bleef het nog spannend en bleef de score bij beide ploegen oplopen.
In de laatste 5 minuten wist Jasmijn voor Prinses Irene 2 de korf te raken en was de stand 12-8. Altior liet het hier niet bij zitten en zij wisten er in de allerlaatste minuten nog 2 doorloopballen in te gooien. Hierdoor werd de stand 12-10. Het eindsignaal klonk en Prinses Irene 2 hield de punten in Nistelrode.

De meiden maken zich weer klaar voor de wedstrijd van volgende week. Prinses Irene 2 speelt dan om 11.00 uur uit in Sint-Oedenrode tegen Rooi 2. Ook dan gaan ze er weer alles aan doen om de punten mee naar Nistelrode te nemen.

Opstelling: Maurie Verstegen (1), Sam van den Akker (1), Emma ten Böhmer (3), Debra Ruijs, Lizan Kerkhof, Jasmijn van der Pas (3), Jill van Niftrik (1), Noëlle Waals (3).

Wissels: Guusje van den Brand, Lisan Mikkers, Kim van Schijndel, Florance Waals, Josje Reijnders

20221002-Prinses_Irene_2-Altior-2.jpg