Return tegen Altior voor korfbalsters

14 december 2023 21:15

Na een spannende wedstrijd vorige week, waar de punten helaas achter bleven in Luyksgestel, zijn de oranje hemden er op gebrand om de punten in eigen zak te steken. Dit gaan ze proberen bij de return tegen Altior in Heeswijk-Dinther. Op 13 november won Altior met 11-16 van Prinses Irene. Hoe zal deze wedstrijd gaan verlopen?

Ondertussen weten we dat Altior het niet slecht doet in de competitie. Ze staan halverwege het zaalseizoen op een 2e plek, met een gelijk aantal punten als De Peelkorf, die op de 1e plek staat. Ook het doelsaldo laat zien dat ze bovenin mee spelen. De taak voor Prinses Irene om het scorend vermogen van Altior uit te schakelen.

Voor Prinses Irene is het vooral van belang om gedurende de gehele wedstrijd scherp te zijn. De afgelopen weken zagen we namelijk dat er telkens een periode in de wedstrijd zit waar de Nisseroise dames niet helemaal mee kunnen, zonde natuurlijk. Zondag om 15:30 uur zal de strijd starten in De Zaert te Heeswijk-Dinther. We zien jullie daar graag!