Gastspelers redden Prinses Irene 4

FC Schadewijk 2 (zon)

RKSV Prinses Irene 4 (zon)

31 maart 2019 11:30

Opstelling RKSV Prinses Irene 4 (zon)

Zondag 31 maart stond er een inhaalwedstrijd op het programma. Over de tegenstander was echter niet veel bekend, want er is geen informatie vrijgekomen over de laatst gespeelde wedstrijd van Schadewijk tegen WHV. Erg vreemd dus.. Je zou bijna denken dat deze wedstijd nooit gespeeld is..?!

Terug naar de wedstrijddag. De vooruitzichten waren namelijk erg goed voor de AV-houtboys. De klok was verzet en toch was iedereen keurig op tijd. Iets wat we dus niet gewend zijn. Daarnaast werd het team deze zondag aangevuld door drie gastspelers. Het is een luxe dat je op deze manier je selectie kunt versterken.

Prinses Irene begon zwak aan de wedstrijd. Ballen kwamen niet aan en er werden niet altijd goede keuzes gemaakt. Lag het aan het veld of het ontbrekende wedstrijdritme.. vragen waar de coach maar geen antwoord op kon geven. Toch controleerde de AV-Houtboys de wedstrijd. Het resulteerde in kleine kansjes, maar ook niet meer dan dat. Door een goede voorzet kon gastspeler Stijn de 0-1 binnenlopen. Een terechte tussenstand, maar daar was ook alles mee gezegd.

In de tweede helft veranderde er niet veel aan het spelbeeld. Prinses Irene was nog steeds erg slordig en ballen kwamen niet altijd aan. Via Job kon Joris toch de verlossende 0-2 binnenwandelen. De punten leken binnen en de wedstrijd moest snel vergeten worden. Toch kwam Schadewijk terug in de wedstrijd door een zondagsschot. Het gaf de mannen uit Oss een sprankje hoop. Hoop die, helaas voor hen, niet lang duurde. Gastspeler Frenk schoot 5 minuten voor het einde de 1-3 binnen.

De wedstrijd zal snel vergeten moeten worden. Volgende week wacht Vinkeltje en dan zal het toch echt uit een ander vaatje moeten komen.