Prinses Irene 4 ziet kampioenskansen in rook op gaan

NLC'03 2 (zon)

RKSV Prinses Irene 4 (zon)

5 mei 2019 12:00

Onbekend

Na weer een aantal weken zonder wedstrijd, waarin weer twee gezonde “Heren 4 baby’s” op de wereld zijn gezet (gefeliciteerd Paul en Tim!), mochten we aantreden tegen koploper NLC 2. In de aanloop naar de wedstrijd werd al eea aan bier beloofd vanuit Loosbroek wanneer we NLC punten zouden afsnoepen, een welkome maar natuurlijk geheel overbodige motivatiepremie voor de tot het bot gemotiveerde AV hout boys.

In de aanloop naar de wedstrijd moest er zoals gewoonlijk weer wat gepuzzeld worden door de technische staf, dit keer met name door blessures op het middenveld. Maar gelukkig stonden Paul en René van het 3e klaar om de vrijgekomen posities op te vullen. De eerste helft begon wat slapjes, waardoor NLC beter in de wedstrijd kwam dan de oranjewitten. Met wat hulp van een vrijgezellenfeest op zaterdag en de roodzwarte scheids kwam NLC al snel op een 2-0 voorsprong. Dit was ook de ruststand.

Na rust zou het anders moeten, maar niets bleek minder waar. Uit de aftrap werd het al meteen 3-0. Wedstrijd gespeeld, en kampioensaspiraties de prullenbak in. Het resterende deel van de wedstrijd leverde nog twee doelpunten op voor NLC, en nog een eretreffer van Job. Eindstand 5-1.