Eenvoudige winst Irene 4

RKSV Prinses Irene 4 (zon)

Ravenstein 2 (zon)

26 mei 2019 10:00

Edwin Bakker

Onbekend

De tegenstander kwam zonder warming up het veld op, met ternauwernood 11 spelers en een vlagger (geen reserves, geen leider). Dit bleek een voorbode voor een weinig succesvolle ochtend. Al helemaal niet toen de scheidsrechter een schwalbe van Job beloonde met een penalty (die hij zelf benutte), en niet veel later een kopbal van Job over het doel beloonde met een corner, die Tim strak nam en Joris van dichtbij kon afmaken. Niet veel later was de wedstrijd al beslist in het voordeel van de AV hout boys, doordat een goede voorzet van Frenk door Job binnengewerkt kon worden, 3-0. Voor rust bleef het hierbij, want de snoeiharde halve omhaal van Job spatte uiteen tegen de dwarsligger. Na rust begonnen we weer goed en was het de Shota die weer eens diep ging en Frenk een niet te missen kans gaf. Even later riep Shota: ‘nog een keer hetzelfde!’, maar helaas trapte Ravenstein hier niet in. Hierna was het even ‘super sub Stein tijd’. Door zijn scherpte liet hij wederom van zich spreken en hij trakteerde het 4e en zichzelf op twee doelpunten. Tussendoor werd er door een onoplettendheid nog tegengescoord door Ravenstein. En waar enkele solo’s van Rick in schoonheid stierven, was het Roos die terug van weggeweest de 7-1 binnenschoot. Zo eindigde de eerste van de twee slotwedstrijden in een eenvoudige driepunter, waardoor de interne periode werd veiliggesteld (bedankt voor de prijzen!)