Kampioen blijft winnen!

RKSV Prinses Irene 4 (zon)

HVCH 8 (zon)

Mannen, 4, 5e klasse 25

27 mei 2018 9:30

Jan van de Berg

Onbekend

Na alle festiviteiten van het kampioenschap stond zondag de wedstrijd tegen HVCH 8 op het programma. Zij hebben ons op de ranglijst lang in de nek gehijgd, maar na 1 week de koppositie bezet te hebben, waren ze uiteindelijk toch gecapituleerd, waarna nog weinig punten gehaald zijn. Ook vandaag lieten de huisentuinhout.nl mannen zien wie de terechte kampioen is.

Ondanks dat de 3 grootste sterspelers afgestaan moesten worden aan het 2e, had het vierde een makkelijke wedstrijd. Mede ook natuurlijk door de bijdrage van invallers Marcel, Cees en Martijn, waarvoor dank. En door onze betrouwbare sluitpost Paul, die zich 2x meester toonde in de 1 tegen 1 situatie. Voor rust werd het net 1x gevonden. Cees stoomde op, werd uit zijn schoenen gelopen, penalty. De Pullen liet dit kansje vanzelfsprekend niet onbenut. Na rust eenzelfde spelbeeld. Veel balbezit voor het 4e, met hier en daar een kansje. Twee van die kansjes werden nog benut. Een voorzet van Jeroen werd binnengekopt door Gijs en Tim liet zijn rechtervoet weer eens spreken door bekeken de kruising op te zoeken. Hierna redde HVCH nog de eer door een counter te verzilveren, maar de wedstrijd was gespeeld. 3-1 winst. Hierna was er maar kort tijd om uit te zweten en onze collega’s van het 2e aan te moedigen, want onze trouwe sponsor had de drank en bbq al klaar staan voor een feestelijke seizoensafsluiting. Andres, Hedwig en kids, bedankt voor de memorabele middag!