Vierde blijft hele seizoen ongeslagen

Margriet 5 (zon)

RKSV Prinses Irene 4 (zon)

Mannen, 4, 5e klasse 25

31 mei 2018 20:00

Onbekend

Dan was daar op donderdagavond ook nog de laatste competitiewedstrijd tegen Margriet 5. Wederom misten we een aantal belangrijke spelers, deze keer goed opgevuld door Bart en wederom Martijn. En we hadden voor deze bijzondere wedstrijd Schellie (alias de Schelvis) meegenomen, die de stemming aanzienlijk verhoogde. Toen we uiteindelijk wisten waar we konden omkleden, warmlopen en voetballen, en wie van de Margrietspelers de scheidsrechter was, konden we beginnen. Ow nee, eerst wilden de jongens van Margriet wilden graag even met Schellie op de foto. Vooruit dan. De wedstrijd verliep vrij stroef, mede door het stroperige veld en de benauwde weersomstandigheden. Toch waren het weer de oranjemannen die de score openden. Een vrije trap van Ruud belandde tegen de lat, waarna Bart knap de rebound tot doelpunt promoveerde. 0-1 bij rust.

In de tweede helft ontglipte de wedstrijd ons een beetje. Een discutabele penalty zorgde voor 1-1, waarna de beste kansen voor Margriet waren. Maar tegen de verhouding in was daar plotseling onze Zlatan. Als een duveltje uit een doosje toonde hij weer zijn waarde voor het 4e door beheerst de 1-2 binnen te schieten. Lang duurde de euforie echter niet, want een paar minuten daarna zorgden wat knulligheden op het middenveld voor vrije schietkans voor Margriet. Ook nu een latbal, welke alert werd binnengetikt door de Osse spits. 2-2, en daar bleef het bij. Meer zat er vandaag niet in, maar dit gelijkspel zorgde er wel voor dat we een uniek seizoen achter de rug hebben, zonder enige nederlaag in beker, vriendschappelijk en competitie. Woensdag om 19u staat er nog een afsluitende oefenwedstrijd tegen JO19 op het programma, en daarna kunnen we genieten van een welverdiende zomerstop. Op naar volgend seizoen in de 4e klasse!