Prinses Irene 4 onderstreept kampioens ambitie

RKSV Prinses Irene 4 (zon)

Herpinia 3 (zon)

Martijn Pullen (penalty)
Job van den Elzen (vrije trap)
Joris Pennings (intikker)
Joris Pennings (intikker)

Mannen, 4, 5e klasse 25

19 april 2018 19:00

Jan van de Berg

Onbekend

Op deze warme donderdag avond stond Herpinia 3 op het menu. Met de monsterscore van de eerste ontmoeting in het achterhoofd, lag onderschatting op de loer.

De nodige wisselingen in het elftal van Herpen, bleken echter geen probleem. De mannen van Herpen voelde de bui alvorens de wedstrijd begon, al hangen. Dit bleek terecht want na een mooie voorzet van Tom, zorgde Job met een mooie kopbal voor de verlossende 1-0. Hierna was het hek van de dam en volgde er in een rap tempo vele goals.

Door alle ruimtes op het veld, was het verleidelijk om veel diepgang te zoeken....

De hoogtepunten van de eerste helft waren een mooi ingeschoten vrijetrap (Job) en een beheerste penalty (Martijn), beiden versierd door Martijn.

De mannen zochten met een keurige 5-0 stand de kleedkamer op voor warme (zeg maar gerust hete) thee.

Na rust werd de monsterscore verder uitgebreid. Ondanks dat de verdedigers van Herpen het met momenten op hun heupen kregen, was het tij niet meer te keren.

Het scoreverloop zette zich in één lijn verder. Na een beheerst schot van Martijn werd de 2e helft ingeluid. Hierna was het Job die Joris in scoringspositie bracht. Na een mooie Assist van Martijn was het Gijs die de score nogmaals opschroefde. Verder was het duo dat elkaar goed kon vinden, J & J beiden nog 1 maal trefzeker. Wat voor een mooie 10-0 zorgde.

Wederom een wedstrijd waar in Prinses Irene 4 geen enkel moment in de problemen is geweest en benadrukt het nogmaals de honger naar het kampioenschap.