Monsterscore 4e elftal

Herpinia 3 (zon)

RKSV Prinses Irene 4 (zon)

Mannen, 4, 5e klasse 25

1 oktober 2017 12:00

Onbekend

Daar gaan ze dan. Het vierde op weg naar Herpen voor de eerste echte competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. Het bekeravontuur van de mannen van huisentuinhout.nl is helaas alweer ten einde door het toch niet onverdienstelijk uit het vuur gesleepte gelijkspel bij de reserves van WHV. 1-1 was net niet voldoende voor een vervolg in het bekertoernooi, maar hierdoor kan de volledige focus op de competitie. In Herpinia 3 troffen we een bekende van vorig seizoen. Hun trainer had duidelijk flink doorgeselecteerd, want het bleek een piepjong elftal, met weinig ervaring, en geen schim van het elftal dat we vorig jaar met 0-9 afgedroogd hadden. Pardon? Ja, je moet erbij geweest zijn om het te geloven. Deze stand was bij rust al bijna bereikt, ware het niet dat nog niet alle vizieren volledig op scherp stonden. Ik noem geen namen. We moesten het met 0-8 zien te redden. Na de thee konden we naar hartenlust doorwerken aan het doelsaldo, je weet niet waar het aan het einde van het seizoen nog voor nodig kan zijn. Herpinia kon nog een helftje van het kastje naar de muur, wist knap genoeg wel een van hun twee kansen te verzilveren en bij een stand van 1-17 vond de scheids het vijf minuten voor het einde wel welletjes. Voor de statistieken trok de scheids ons gemiddelde van 1 doelpunt per 5 minuten door en noteerde 1-18 op het wedstrijdformulier. Sympathiek van de scheids, maar voor ons vooral vervelend omdat de vraag deze 18e goal toegekend krijgt ons nog in den treure zal achtervolgen. Maar goed, daar komen we ook wel weer overheen. Ow ja, het doelpunt van de dag komt op naam van Minus die met een lepe stift nog wat extra zout in de Herpense wonden strooide.

Tot slot wensen we Arjan een voorspoedig herstel toe, bedanken we Jelle voor het vullen van het doel en hopen we dat het haar van S. vandaag goed zat. Volgende week zullen we onze kunsten mogen vertonen op ons eigen sportpark, om 10:00 uur tegen Nulandia 5. De Shota zal u dan van een boeiend wedstrijdverslag voorzien.