Plichtmatige overwinning in Oss

Ruwaard 2 (zon)

RKSV Prinses Irene 4 (zon)

Frenk Nagel (schot)
Assist: Ruud Wijnen
Eigen Goal (e.d.)
Ruud Wijnen (intikker)

Mannen, 4, 5e klasse 25

15 april 2018 12:30

Onbekend

Vandaag stond dan eindelijk de wedstrijd met Ruwaard 2 op de planning. We vertrokken met 16 man richting oss in de wetenschap dat Hvch punten had laten liggen. Deze wedstrijd gepland om 12.30 was niet echt bevordelijk voor het tempo van de wedstrijd. Het begin van de wedstrijd leek op een wandeletappe richting de platte kar. Echter volgde de kansen elkaar gestaag op maar werd er maar een maal gescoord. Het doelpunt kwam na een mooie pass op naam van Frenk die na het juiste coachen van Ruud Wijnen de bal heel beheerst over de keeper schoot. Na deze 1-0 bleven de kansen komen voor de mannen van het 4e alleen gescoord werd er helaas niet. Ruwaard 2 waar de nummer 7 van Ruwaard eigenlijk voor het enige voetballend vermogen van de club uit Oss zorgde, konden het de oranjehemden niet moeilijk maken.

Toch vond de trainer dat het de 2e helft tijd was voor vers bloed om zo het tempo van de wedstrijd toch iets te verhogen. Dit leek effect te hebben maar het kan ook komen omdat de Ossenaren het wel mooi vonden geweest. Wederom volgde kans op kans zich op met een sterk spelend middenveld, echter bleef de 2-0 lange tijd uit. Tot een goeie voorzet van wederom Gijs tot doelpunt werd gepromoveerd door Ed. Na deze 2-0 kwam er wat meer voetbal in de ploeg op het slecht bespeelbare veld en hierdoor liep het 4e snel uit na een 4-0 voorsprong na een mooie actie van Ruud waarbij hij de Osse doelman voorbij speelde en knap het balletje binnen legde. Het slotakkoord kwam van de voet van Job die op het juiste moment werd weggestuurd en met een uitstekende lob de doelman verschalkte. Al met al een ruime zegen. Op na volgende week weer een week dichter bij de platte kar!