Prinses Irene 4 Herbstmeister!!

RKSV Prinses Irene 4 (zon)

Ruwaard 2 (zon)

Mannen, 4, 5e klasse 25

17 december 2017 11:45

Jan van de Berg

Opstelling

3 maal is scheepsrecht, na 2 afzeggingen ging vandaag de wedstrijd Prinses Irene 4 (Avhout boys) - Ruwaard 2 eindelijk door. Op een goed bespeelbaar kunstgrasveld nam Prinses Irene meteen het initiatief onder leiding van een zeer goed bezet middenveld! Na tien minuten kon Tim via een scherpe steekbal Tom wegsturen die Job in staat stelde om de 1-0 binnen te schieten. Binnen 2 minuten kreeg Job nog een assist van de middenvelder van Ruwaard en was de stand al 2-0. Na een minuut of 20 liet Prinses Irene de teugels vieren en kwam Ruwaard beter in de wedstrijd. In de 35e minuut leidde dit zelfs tot de aansluitingstreffer van Ruwaard.  Het was goed om te zien dat Prinses Irene weer een tandje kon bij zetten, het was vervolgens Ruud Wijnen die na een goede aanval en individuele actie met links voor de 3-1 zorgde. Vervolgens floot de goed leidende Jan van de Berg voor de rust.

Na rust was het Prinses Irene die meteen druk zette en probeerde door te drukken. Dit leidde al snel tot de 4-1, na een goede interceptie van Jeroen werd Job weggestuurd die Martijn Pullen (alias André) op maat bediende. Hiermee was de wedstrijd ook direct gespeeld. In het vervolg dicteerde Prinses Irene de wedstrijd en was het Ruwaard dat het met enkele spelden prikjes nog wel probeerde. Uiteindelijk was het Job die nog twee keer scoorde en hierdoor op een totaal van 23 staat.

Wederom een goede prestatie van het team!! Het team gaat ongeslagen met negen overwinningen de winterstop in maar Heesch staat op slecht 3 verliespunten!!

Tijdens de wedstrijdbespreking werden de Avhout boys op scherp gezet.