Perry, Perry, Perry

RKSV Prinses Irene 6

10 november 2019 10:00

Onbekend

Perry, Perry, Perry  dit moet de kop van het verslag zijn!  In deze vroege koude ochtend in Haren met een nog voor het grootste deel stomdronken selectie moesten we tegen Haren 3. Dit was een 6 punten wedstrijd omdat de gastheren eenzelfde aantal punten hadden.

De eerste kansen waren voor de gastheren, maar Stef hield ons door goed keeperswerk op de been. In de 5e minuut was het Perry Slaats die na een mooie solo ook de keeper omspeelde en de 0-1 scoorde. Hierna lieten we het weer varen en de 1-1 viel in de 34e minuut doordat we weer niet op de lopende mensen letten of te wel Slap meeverdedigen. Direct werden de bankzitters gesommeerd om warm te lopen Davy v.d.Doelen ging dit strak langs de zijlijn doen en dat had effect. In de 39e min. Was het weer Perry die na een wonderschone assist van Thijs Verhagen de 1-2 in het netje schoot. En nog geen 2 minuten later voltooide Perry zijn zuivere hattrick na een weergaloze solo door de 16 en de bal in de verre hoek krullend. Geheel onnodig was nog de 2-3 net voor de thee, maar dit terzijde.

De tweede helft was een ware soap. In de 58e minuut zorgde Rob v. Rooy na een assist van Stef v. Venrooij voor de eindstand 2-4, echter raakte Stef bij deze assist zo geblesseerd dat hij zijn geliefde doel moest verlaten. Bart v. Aarle die net zijn tomatensoepje en peuk aan het wegwerken was moest hierdoor gaan keepen en deed dit overigens voortreffelijk. Ook Maikel Donders moest na een tikje de wedstrijd voortijdig verlaten. We hadden de score nog wat uit kunnen bouwen maar de kansen werden niet verzilverd. Het was vandaag de grote Perry show!  Met 3 punten terug naar Nistelrode, waar volgende week HVCH de tegenstander is. Heren, ga zo door!