Scheids beste man van het veld.

Nooit Gedacht 3 (zon)

RKSV Prinses Irene 4

29 september 2019 12:30

Opstelling RKSV Prinses Irene 4

Zondag kon het voor het eerst deze herfst tot een officiële storm komen. De mannen van AV Hout hebben daar geen goede ervaringen mee, want vorig seizoen werd uit bij Vorstenbosch hierdoor al eens de punten verspeeld. Echter hebben we nu een echte Vorstenbosche Boy in ons midden, die zelfs daar zijn conditie op pijl houdt. Daarnaast stoot een ezel zich natuurlijk geen tweemaal aan dezelfde steen.

Net niet..

Met een half team vertrok het vierde naar Geffen voor de uitwedstrijd tegen Nooit Gedacht. De sponsor was al eerder vertrokken, omdat hij een goed veld wilde regelen voor ons. Tom kwam rechtstreeks omdat hij nog een deal moest sluiten en Marcel kwam rechtstreeks omdat hij nog moest drukken. Vorig seizoen kwamen de AV-Hout boys dit team al tegen. Er werd twee keer gewonnen, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het veld was ronduit schandalig. Dit was zelfs niet eens trainingsveld-waardig. Toch moest er op gevoetbald worden. De tegenstander had er uiteindelijk net zo veel last van als wij.

Net niet is het beste woord voor de wedstrijd. Ballen kwamen net niet aan, duels werden net niet gewonnen en het veld was net niet goed onderhouden. Net niet zorgde er uiteindelijk voor dat er met 1-0 gerust werd. Net niet kwam een bal aan, zodat Geffen er snel uit kon komen. Deze aanvaller schoot de bal net binnen.

In de tweede helft werden Tom en Job van stal gehaald, oftewel Menzel en Bus werden ingezet. Dit resulteerde meteen in wat kleine kansjes. Uiteindelijk zette Ruud de bal strak voor, waardoor Job de 1-1 kon binnenlopen. De mannen van het vierde kwamen meer aan voetballen toe, maar nog steeds was het allemaal net niet. Uiteindelijk kunnen we twee dingen over deze wedstijd concluderen. Een terechte uitslag en de beste man van het veld was de scheidsrechter.

Volgende week treden we aan tegen Loosbroek, een echte derby dus. Hopelijk trainen we weer met veel man, zodat we top zijn voorbereid.