Masterclass Irene 6

6 oktober 2019 10:00

David Smits

Onbekend

Op deze vieze natte en koude zondagochtend mochten we (eindelijk in onze nieuwe teneu's) aantreden tegen Estria 5 uit Escharen. Met twee gastspelers namelijk Stein van Bakel en Roel van Erp van Irene 4 gingen we goed van start. Er werd prima gevoetbald en in de 4e minuut was het Stein van Bakel die zorgde voor de 1-0 na een mooie solo. We bleven prima druk uitvoeren op de tegenstander en uit een mooie corner van Rob van Rooij kon Delano van Hintum vanaf randje 16 de 2-0 binnen schieten in de 19e minuut. Hierna lieten we de druk even varen en dit resulteerde na een foute terugspeel pase in de 2-1.
De druk moest weer opgevoerd worden en dit gebeurde ook! Uit een vrije trap van Bart van Aarle was het wederom Stein van Bakel die de 3-1 ruststand op het bord zette met een mooie doorkopbal.

Na de warme thee was de beer los. Binnen 10 minuten in de 2e helft was het Perry Slaats die na zijn nachtdienst toch op kwam draven na een uurtje nacht/ochtend slaapje de 4-1 vakkundig binnen schoot na een mooie solo actie. Hierna viel onze verdediger Gerjan van de Camp, (Gertjan voor intimi) uit met na het zich laat aanzien een spierscheuring in de kuit uit na een verdedigende actie. Ondanks het even spelen met 10 man schoot Delano van Hintum wederom met een afstandsschot van 25 meter de 5-1 binnen. (het schijnt dat zowel Stijn van Bakel als de Keeper de bal nog aanraakte maar wegens verzorgende taken bij Gertjan kon uw verslaggever dit niet duidelijk zien dus gaat dit doelpunt naar Delano. 10 minuten voor tijd legde na een perfecte voorzet van Stein van Bakel onze spits Rob van Rooij de bal in het netje voor de 6-1. Uiteindelijk was het in de laatste minuut de man of the match Stein van Bakel die zorgde na een aanvallende bal voor de eindstand 7-1.

Wederom een prima wedstrijd van heren 6 waarin iedereen weer voor elkaar werkte. Vergeet ik waarschijnlijk nog afstandsschoten van Niek, en vrije trap van Bart te vernoemen die bij de zeker een goal verdiend hadden. Ook de verdediging met Sander, Gerjan, Ton, Rob , Maikel en gastspeler Roel verdienen een pluim. Heren chappoo ! Nu twee weken rust en dan wacht thuis Herpinia.