Stroperige bekeroverwinning van Prinses Irene 4

15 september 2019 10:00

Edwin Bakker

Onbekend

Na een doelpuntrijke wedstrijd met overwinning vorige week op HVCH 7, stond er vandaag een wedstrijd op het programma in het bekertoernooi. SV TOP 3 werd ontvangen op sportpark De Schellen. De meeste spelers, inclusief technische staf, waren iets eerder dan 9.15 aanwezig om een groepsfoto te maken. Marcel Buuts was deze keer te laat, dit compenseert hij volgende week met een blaadje bier en een zelfbedacht wedstrijdverslag. Anders dan vorige week beschikten we deze keer niet over een overvolle selectie. Ondanks dat Marcel Buuts te laat was moesten toch de meest gedrevene spelers; Pullen, Stein, en Stefan (met blessure) op de bank beginnen. De gelukkigen die wel in de basiself mochten starten lieten het de eerste helft spannend en brachten de meeste spelers van het niet al te serieuze SV TOP 3 de wedstrijd wat uit balans. Irene ging hier de eerste 15 minuten na afstand schoten op de lat van Job en Tim niet op in. De kansen waren daarna zeker voor de mannen van AV hout maar daarentegen ging men onverdiend met een 0-0 de rust in. Na de rust werd de afgetrainde Pullen de wei in gebracht, deze was in beginsel wat gefrustreerd omdat een aantal spelers van TOP hem in de rust uitlachten.

Het begin van de tweede helft verliep niet veel anders dan de eerste. Na 15 minuten kreeg Joris een kans maar deze belande snoeihard op de paal.
Een paar minuten later werd door de Weledelgetrainde Job uit een prachtige vrije trap snoeihard onder in de hoek 1-0 een einde gemaakt aan deze stroperige wedstrijd. Direct na zijn doelpunt werd Stein voor Job ingebracht, dit gaf helaas niet veel verandering. Toch was de wedstrijd nog niet gedaan en gaf Jeroen v R een assist (schot op goal) aan Joris en maakte een prachtige spitsengoal binnenkant paal voor 2-0. In het laatste gedeelte van de tweede helft wordt Irene nog verast met een tegendoelpunt 2-1. In de laatste minuten nog een prachtige voorzet van Pullen, waarna Joris finaal over de bal schoot en Stein daarna twijfelde of hij voor open doel links of rechts was.

Er is wederom een goed restultaat neergezet door de mannen van huisentuinhout.nl.  Deze zijn daarom een ronde verder in de Bekertoernooi. Nu even afwachten waar en wanneer de volgende bekerwedstrijd is.