Strijdend ten onder!

RKSV Prinses Irene 6

15 september 2019 13:00

Onbekend

De laatste bekerwedstrijd was uit bij UDI’19. Het was vooraf al bekend dat dit een zware tegenstander zou zijn.

De eerste helft ging nog redelijk gelijkwaardig. Kansen over en weer alhoewel UDI’19 de overhand had. Blij waren we met gastspeler Martijn Pullen die een dijk van een wedstrijd speelde.

Met brilstand de rust in, en enige hoop op een goed resultaat begonnen we aan de tweede helft.
Het spelbeeld was hetzelfde maar het was toch UDI die na een uitbraak op 1-0 kwamen. Hierna was het wel gedaan. Stef van Venrooij keepte weer voortreffelijk en behoede ons meerdere malen voor een grotere achterstand. Twee afstandsschoten uit vrije trappen waren ons enige wapenfeit deze middag, echter misten deze beide doel. Samenvattend hebben we met de vele geblesseerde en afgemelde spelers toch een goeie wedstrijd gespeeld, maar strijdend tegen een beter tegenstander ten onder gegaan. Als we zo in de competitie blijven voetballen, krijgen we een mooi seizoen.