De weken van de waarheid voor korfbalsters

15 februari 2019 10:45

Er staan nog 3 wedstrijden gepland in deze binnen competitie voor de dames van Prinses Irene. Om promotie/degradatie wedstrijden te voorkomen zullen ze punten moeten gaan pakken om zo richting plek nr. 6 te kunnen kruipen.

Deze zondag staat de uitwedstrijden tegen DDW gepland. DDW staat op dit moment op plek nr. 6 en is erop gebrand om te klimmen richting de top 4. Deze wedstrijd is voor beide ploegen erg belangrijk om hun doelen te kunnen behalen. Met nog 3 wedstrijden op het programma gaat het spannend worden.

De vorige ontmoeting tussen DDW en Prinses Irene was een spannende wedstrijd. De dames van Prinses Irene namen toen snel de leiding door met 4-0 voor te komen, maar konden dit helaas niet heel de wedstrijd vasthouden en DDW trok uiteindelijk aan het langste eind. Nu is het zaak voor de prinses Irene dames om het andersom uit te laten pakken.

Aankomende zondag staat de wedstrijd DDW 1 – Prinses Irene 1 onderleiding van M. van Zoggel-Foolen. De wedstrijd vindt plaats in sporthuis Reusel, zaal blauw om 14.25u. Alle supporters zijn meer als welkom!

programma zondag 17-02-2019
14.15u Spes (M) - Rosolo