Korfbalsters tegen koploper

21 december 2018 7:00

Korfbalsters tegen koploper.

De laatste wedstrijd van het jaar 2019 wordt op zondag 23 december door de korfbalsters gespeeld in Erp. Tegen koploper en regerend landskampioen de Korfrakkers. In de laatste ontmoeting tussen deze twee verenigingen op het kunstgrasveld, ging Prinses Irene zeer verrassend met de winst aan de haal. 10-12 was afgelopen oktober de uitslag.

De korfrakkers zijn deze zaalcompetitie nog ongeslagen. Alle 5 de ontmoetingen werden winnend afgesloten.

Prinses Irene dat korfballend en strijdend steeds sterker is geworden heeft zondag toch opnieuw kans op een stunt. Mochten de korfbalsters hun goede spel om kunnen zetten naar doelpunten zijn er mogelijkheden.
Prinses Irene heeft een uitstekende balans in het team met een beresterk achterveld, de speelsters die het rondom de korf regelen. Daarnaast vullen de snelle en met scherp schietende spitsen dat heel goed aan. Hopelijk kan dit de basis zijn voor een spannende en mooie korfbalwedstrijd aanstaande zondag.
Alle support en steun is om 14.30 uur welkom in sporthal Ter Aa te Erp.

Topklasse:
23-12 11.20 uur ODC 1 - Rosolo 1