Korfbalsters spelen alweer laatste veld wedstrijd van het jaar

19 oktober 2018 12:45

Zaterdag wordt de laatste (uit)wedstrijd van de 1ste helft veldcompetite alweer gespeeld. De meiden van Prinses Irene spelen om 16.00u tegen de Korfrakkers uit Erp. Zij behoren al jaren tot de favorieten in de topklasse, door hun snelle en tactische spel op hoog niveau.

Prinses Irene beleeft een goede start in de buitencompetitie. Ook de komende zaalcompetitie willen zij hoge ogen gooien. Zaterdag is dan ook een meetpunt om te kunnen bepalen waar ze staan en welke verbeterpunten er nog zijn om het zaalseizoen nog beter te kunnen starten.

Afgelopen zondag wisten de meiden heel sterk uit de startblokken te komen door hun eerste drie schoten meteen raak te schieten. Zaterdag is het zaak dat ze net zo te beginnen en laten zien wat ze kunnen.

De wedstrijd zal zaterdag starten om 16.00uur onder leiding van M. van Zoggel-Foolen.

Programma Topklasse

20 ok tober