Al meteen grote belangen bij korfbalsters

9 september 2017 19:00

Het is nog maar de 2e wedstrijd van de veldcompetitie, maar er staan zondag al grote belangen op het spel voor onze korfbalsters. De Peelkorf komt op bezoek en die ploeg is net als Prinses Irene een van de degradatiekandidaten in dit seizoen.

Prinses Irene verloor vorige week met grote cijfers van het sterke Swift, Peelkorf met kleinere cijfers van een anderek kampioenskandidaat Be Quick. Verrassend was dat SPES, waar Marijke de Veer nu de scepter zwaait, won van landskampioen Korfrakkers. Vooraf hadden wij die ook ingeschat laag in het rechter rijtje.

Zoals eerder gemeld zijn er de nodige veranderingen in het team van Arno Theunisse en lijkt diens ploeg er niet sterker op geworden. Maar ook andere teams hebben natuurlijk veranderingen ondergaan en dus blijft het afwachten hoe zaken zich ontwikkelen. De Peelkorf is een ploeg waar in zijn algemeenheid vaker van werd gewonnen dan verloren.

Een overwinning zondag in eigen huis, de wedstrijd begint om 15.00 uur, zou een bijzonder mooi resultaat zijn en zal de burger moed geven voor de rest van het seizoen.

Programma en stand:
De Korfrakkers - DDW