16 juni ouder/kind-toernooi

15 mei 2018 0:15

Toernooicommissie

Het is inmiddels een vaste afspraak op het einde van het seizoen: de jeugdteams van onze voetbal- en korfbalafdeling spelen dan als gezellige afsluiting tegen hun ouders. Dit jaar vindt het plaats op zaterdag 16 juni. We starten zo rond de klok van 2 uur met de eerste wedstrijden. Belangrijk is dat de ouders en leiders nu al met elkaar contact gaan zoeken en zich opgeven!

Daarnaast zal, zowel bij het korfbalafdeling als bij het voetbal, het jeugdteam van het jaar worden gekozen. Daarvoor worden telkens drie teams genomineerd door een aantal kenners uit de genoemde afdelingen.  Het gaat daarbij zeker niet alleen om het goed presteren!

De voetballers spelen op eenzelfde veldgrootte en met doelen als  in de competitie . De korfbalsters spelen op  een veld en met korfhoogte waarop ze normaal ook spelen.

Na en voor de wedstrijd kunnen de kinderen zich vermaken met een aantal spelen. Op het terras is het elk jaar weer gezellig toeven onder het genot van een drankje en hapje.

Aanmelden voetbal:  [email protected] (Daphne van der Heijden)

Aanmelden korfbal: [email protected] (Sabine Bevers)

Bron: Beeld: archiefbeeld RKSV Prinses Irene

2018 Prinses Irene ouder/kindtoernooi