Heren 3 naar halve finale beker

9 april 2024 0:00

René van Eenbergen

Heren 3 speelt dit seizoen in de 3e klasse -4 een redelijk seizoen.
Na in seizoen 2021-2022 kampioen te zijn geworden, werd vorig seizoen met een keurige 4e plaats afgesloten.
Dit seizoen hebben " de Van Grunsven - Delissen boys" te maken met wat blessures van met name ‘de oudere jongeren’. Vandaar de ietwat fletse stand momenteel op de ranglijst.

Echter het lijkt erop dat dit seizoen de focus op het binnenhalen van bekersucces is gezet. Na in de poulefase in september, ploegen als Schadewijk 2,  Blauw Geel 2 en HVCH 5 achter zich te hebben gelaten, werden in de volgende rondes Vesta 3,  FC De Rakt 2 en recentelijk nog Erp 4 verslagen.
Tot dusver waren het spannende wedstrijden wat bij het bekertoernooi hoort, en ook vaak met de nodige emoties.

De volgende horde die het elftal van de kledingsponsors Anton van Grunsven en Jacky Delissen nu krijgt, is de uitwedstrijd tegen SV Someren 3. Deze uitwedstrijd staat voor eind april gepland in Someren. Laten we hopen dat we de mooie reeks kunnen voortzetten.
Nadere informatie over die wedstrijd volgt nog via de website

Leiding Heren 3
Mark van Nuland en René van Eenbergen