Prinses Irene op LinkedIn

8 april 2024 0:00

sponsorcommissie: Niek Leenders

Wellicht heb je het al voorbij zien komen, Prinses Irene is nu ook officieel actief op LinkedIn. Op initiatief van de sponsorcommissie en in samenspraak met de webmaster en het bestuur is ervoor gekozen om de LinkedIn pagina van Prinses Irene (nieuw) leven in te blazen. Vandaag de dag is het belangrijk om ook digitaal zo goed mogelijk gevonden te worden.

Het doel van de LinkedIn pagina is om op die manier digitaal een groter bereik te creëren en in het bijzonder voor en naar onze potentiële- en huidige sponsoren. Via de LinkedIn pagina wil de sponsorcommissie en de webmaster berichten posten omtrent ontwikkeling binnen en over de club, relatie met sponsoren, mogelijkheid om sponsoren extra/vaker in beeld te brengen en andere club gerelateerde zaken.
Daarnaast biedt de LinkedIn pagina van Prinses Irene ook de mogelijkheid om (kader)leden hun (vrijwilligers)werk te koppelen aan hun eigen persoonlijke pagina onder werk- of vrijwilligerswerk ervaring.
De aankomende tijd gaan we ervoor zorgen dat de LinkedIn pagina meer vorm gaat krijgen en hopen we er samen met onze leden een succes van te mogen maken. Voel je daarom ook vrij en uitgenodigd om de LinkedIn pagina te ‘volgen’, te delen en je persoonlijke werk of vrijwilligerswerk te koppelen.

sponsorcommissie