Nieuwe voorzitter sponsorcommissie

5 april 2024 0:00

Webmaster

De sponsorcommissie heeft een nieuw voorzitter in de persoon van Niek Leenders (30). Niek (foto). Velen kennen hem waarschijnlijk al als Prins Carnaval en van zijn geweldige optredens tijdens de pronkzittingen. In het dagelijks leven is hij accountmanager bij Scania. Niek maakte al deel uit van het algemeen bestuur en is de huidige voorzitter van de activiteitencommissie. Die functie draagt hij eind van het seizoen over, aan wie is nog niet bekend. Niek wil met zijn commissie komende jaren de band met onze sponsoren verder aanhalen en verstevigen.

Niek is niet het enige lid dat de sponsorcommissie verwelkomt. Roland van Schijndel treedt ook toe tot de commissie. Hij was een aantal jaren geleden daar al eens voorzitter van, drukke werkzaamheden met zijn bedrijf (Van Schijndel Tegel- en Natuursteenhandel, in Uden) noopten hem toen om daarmee te stoppen.
Niek, neemt het stokje over van René van Boxtel. René was, de afgelopen 2 seizoenen voorzitter, hij heeft afgelopen 20 jaar talrijke belangrijke kaderfuncties uitgevoerd voor onze vereniging. Zo was hij onder andere voorzitter en of kaderlid van de kantinecommissie, activiteitencommissie, commissie nieuwbouw en eerder ook al een aantal jaren in de sponsorcommissie. Van Boxtel bedankt alle sponsoren voor het vertrouwen en zijn commissieleden voor de fijne samenwerking.

De sponsorcommissie bestaat nu uit:
Niek Leenders (voorzitter)
Eveline Toonen (secretaris)
Marcel Buuts (lid)
Mario van der Miessen (lid)
Marij Bellen (lid)
Roland van Schijndel (lid)

Sponsorcommissie