José gaat er met de hoofdprijs vandoor

4 april 2024 0:00

Supportersclub: Wilfred van Doorn

De maandag voor Pasen was er er weer een paasbingo georganiseerd door onze supportersclub. Wat later dan gebruikelijk kreeg de websiteredactie hiervan onderstaand bericht aangeleverd.

Zoals ieder jaar heeft de supportersclub weer een paasbingo gehouden. Ruim 80 mensen kwamen naar dit gezellige avondje vol spanning. Er waren weer mooie prijzen te winnen zoals levensmiddelenmanden, een BBQ en een kledingbon van Van Tilburg.
De hoofdprijs, een soundbox, ging naar de gelukkige winnares José van Nuland. We willen iedereen hartelijk danken voor hun deelname en tot de volgende keer !!

Paasbingo 2024