Paaseitjes voor sponsors

30 maart 2024 11:15

Webmaster

Een bijzonder leuk initiatief van onze actieve sponsorcommissie. Deze dagen is of wordt bij alle sponsors een hortje (foto) met heerlijke paaseitjes bezorgd. Op deze manier worden onze sponsoren bedankt voor hun steun aan onze vereniging. Wat zou onze verenging zijn zonder hun steun. Zij maken zo mede mogelijk dat voor iedereen sporten bij onze verenging mogelijk is.
Het is vooral de maatschappelijke betrokkenheid van deze bedrijven dat zij een verenging als de onze steunen. Denk daaraan als U iets wilt aanschaffen!
Onze warme bakker Van Mook, natuurlijk ook sponsor bij onze vereniging, heeft met zijn vakmanschap gezorgd voor de heerlijke eitjes. Drukkerij Buuts, ook sponsor en eigenaar Marcel, ook nog lid van de sponsorcommissie, zorgde voor de bedrukking en sleeves. De leden van de sponsorcommissie hebben er vervolgens een hele klus aan gehad om ze te bezorgen, maar ook dit is gelukt. Zij en wij wensen u ook een "Vrolijk Pasen".

Paaseitjes