1e elftal speelt donderdagavond vriendschappelijk

27 maart 2024 9:00

Webmaster

Donderdagavond speelt het 1e elftal vriendschappelijk tegen Nieuwkuijk, de ploeg van Ronny Everaerts (foto), die een paar seizoenen geleden een half jaar ons 1e elftal onder zijn hoede had, toen het elftal een jaartje in de 1e klasse speelde. Everaerts is succesvol met zijn ploeg. Hij leidt in de 3e klasse C.

Afgelopen zondag zette de ploeg een grote stap richting het kampioenschap door te winnen van  SCG '18, de ploeg van, ook al een oud-coach van Prinses Irene, John Meijs. De voorspong op die ploeg de nummer 2, bedraagt met nog 7 wedstrijden te spelen, 8 punten.
De wedstrijd wordt op ons kunstgrasveld gespeeld en begint om 20.15 uur.

Ronny Everaerts