2e ronde belangrijke play-downs

8 maart 2024 20:45

Aanstaande zondag staat de 2e ronde van de play-downs op de agenda. Prinses Irene liet afgelopen twee zondagen zien dat ze de betere ploeg waren en zijn dus door in de reeks van de 4 wedstrijden die gewonnen moeten worden om in de hoofdklasse te blijven.

Zondag 10 maart nemen de meiden van Prinses Irene het op tegen Corridor uit Son en Breugel. Deze ploeg speelt in de binnencompetitie van de Overgangsklasse een goed seizoen en zijn dus terecht kampioen. Buiten speelt Corridor 1 al in de Hoofdklasse, dus de tegenstand van ploegen uit deze klasse is niet geheel onbekend. Voor Prinses Irene is het dus belangrijk om beide wedstrijden tegen Corridor met volle overtuiging in te gaan.

Het belooft een spannende wedstrijd te worden. De supportersbus is al geregeld. Alle support is van harte welkom om de tribune oranje te laten kleuren.

De wedstrijd start om 15:15 uur in sporthal De Landing in Son en Breugel onder leiding van R. Landwier.