Jeugdlotto: 1e trekking

7 maart 2024 0:00

Supportersclub: Geert Bekkers - Illustratie: Janine Kerkhof

We hebben er al even naar uitgekeken maar de eerste trekking van de jeugdlotto van seizoen 2023/2024 is inmiddels een feit en dat wil dus zeggen dat we weer 12 weken lang elke week een bedrag van 100 euro gaan weggeven aan degene met de winnende combinatie, zijn er meerdere mensen met een winnende combinatie dan wordt de 100 euro onder hen verdeeld.
De eerste trekking van dit seizoen werd uitgevoerd door Moos van de Wetering. Moos speelt bij de JO-13-3 en heeft een bedrag opgehaald van maar liefst € 130.- en dat is een geweldig resultaat.

image001.jpegHet is tevens  het hoogst opgehaalde bedrag per kind. Van het opgehaalde geld heeft Moos 10 % zelf mogen houden en dat is toch een leuk zakcentje voor een paar uurtjes werk. Het opgehaalde geld komt allemaal ten goede aan de jeugdafdeling van Prinses Irene. Bij deze willen we Moos dan ook hartelijk bedanken voor zijn inzet en voor de moeite die hij heeft gedaan om loten te verkopen.
De uitslag van de eerste trekking is gevallen op combinatie 1-2-6-5-4-5-A en is gewonnen door de familie Willems  uit Nistelrode.
Bron: Supportersclub

Jeugdlotto 2024