1e elftal op doordeweekse dag inhalen tegen Rhode

6 maart 2024 17:15

Zoals waarschijnlijk bekend, komt het 1e elftal komende zondag niet in actie tegen Rhode. Die verenging mag 2 zondagen op rij niet in actie komen wegens ongeregeldheden, waarbij de scheidsrechter betrokken was. Is dit laatste het geval dan wordt die regel toegepast. Voor Rhode vervelend, maar ook voor de tegenstanders op die zondagen, Avanti ‘31 afgelopen zondag en ons eigen 1e elftal. Dit alles betekent dat die wedstrijden nu op donderdagavond moeten worden ingehaald. Ons 1e elftal speelt nu op donderdagavond 21 maart om 20.00 uur tegen de ploeg uit Sint Oedenrode. Dat betekent 3 wedstrijden in 8 dagen. Namelijk 17 maart uit naar SSS ‘18, 21 maart dus Rhode en 24 maart thuis tegen Heeswijk. Van (een klein beetje) competitievervalsing kun je hier toch wel spreken!