Wim Slijkhuis nieuwe hoofdtrainer Vrouwen 1

6 maart 2024 0:00

Technische Commissie

Met ingang van komend seizoen wordt Arnhemmer Wim Slijkhuis de nieuwe hoofdtrainer bij Vrouwen 1. Hij wordt daarmee de opvolger van Alex Sangoer die eerder heeft aangegeven dat hij na dit seizoen stopt als hoofdtrainer van Vrouwen 1.
De afgelopen week hebben een aantal speelsters en leden van de Technische Commissie gesproken met Wim. Dit gesprek werd van beide kanten als erg positief ervaren zodat wij met hem tot overeenstemming zijn gekomen.

Wim is op dit moment hoofdtrainer van het Vrouwen 1 elftal van Beuningse Boys, dat in de 1e klasse uitkomt. Met Wim halen we een ervaren trainer binnen, want naast trainer bij Beuningse Boys, is hij trainer geweest bij vv Dodewaard, SSS’18 en Eldenia.
Met Wim verwachten we verder te kunnen bouwen en het vrouwenvoetbal in onze vereniging een nieuwe impuls te geven. Zo gaan wij er vanuit het volgend seizoen weer met twee vrouwenelftallen te kunnen starten.
Wij danken Wim voor het vertrouwen en kijken uit naar de toekomstige samenwerking.
Bron: Technische Commissie

Hoofdtrainer Vrouwen