Voorzitter Berghem Sport plotseling overleden

1 februari 2024 13:45

Bestuur - foto: Harold Mazen

Gerard Broers voorzitter van Berghem Sport is vannacht plotseling overleden. Gerard Broers (65) was een van de kartrekkers bij het jaarlijkse internationaal jeugdtoernooi “Brabant Open”, dat onze vereniging samen met Berghem Sport, Hvch en Euro-Sportring organiseert.

Broers was bijzonder actief in de Berghemse gemeenschap. Nog geen twee weken geleden kreeg Broers de Zilveren Willibrordus overhandigd vanwege zijn inzet voor de Berghemse gemeenschap (foto). Acht jaar lang was hij bijvoorbeeld voorzitter van de dorpsraad en hij was ook lid van de gemeenteraad in Oss.
Onze vereniging wenst zijn familie, vrienden en de vereniging Berghem Sport veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Bron: DTV Nieuws - BD

voorzitter Berghem Sport