Winst in oefenpartij

22 januari 2024 9:45

Webmaster

Op het sneeuwvrij gemaakte hoofdveld, won Prinses Irene zondagmiddag met 2-0 van 3e klasser SCG ‘ 18 uit Sint Michielsgestel. Hoogstaand voetbal zagen de aanwezigen niet deze middag. Wat ze wel zagen was dat er weinig kansen werden gecreëerd door beide ploegen.

In de eerste helft was Prinses Irene de bovenliggende partij. De ploeg van Ton Berens gaf niets weg en had twee goede kansen, die echter niet werden benut.
In de 2e helft was SCG ‘18 in het eerste deel van dit part de bovenliggende partij en werd doelman Mathijs Pluk enkele keren op de proef gesteld, wat hem goed afging. Na ruim 1 uur wedstrijd bracht Berens, met Jeroen IJff, Guus Elbers, Thijs van Doorn en JO19-1 spits Job van Schijndel 4 verse krachten in. Later in de wedstrijd kwam ook nog JO19-1 doelman Bram Lagarde in het veld.
Of het aan de wissels lag durven we niet te stellen, maar daarna ging het beter aan Prinses Irene zijde. Met name spits Job van Schijndel deed het uitstekend en wist in de 80e minuut de 1-0 te scoren. Vijf minuten later zette Tim van den Brand, na een goede actie van Tim van der Heijden, de 2-0 eindstand op het scorebord.