Zelfs voorzitter helpt bij sneeuwvrij maken: Update!

19 januari 2024 12:45

Webmaster

Donderdagavond kon er door verschillende jeugdteams, het 1e vrouwenelftal en de A- selectie getraind worden op het hoofdveld. Vanaf donderdagmorgen een uur of 9 tot drie uur die middag waren 5 mensen daarvoor verantwoordelijk. Zij maakten met behulp van een tractor en ‘handaangedreven’ sneeuwschuivers het kunstgrasveld helemaal sneeuwvrij.

Onder leiding van de bestuursleden Piet Rovers en Antoon van der Ven gebeurde dat. ‘Natuurlijk’ was ook Willy v.d. Bogaart, zoals altijd, ook hierbij aanwezig. Twee bijzondere gasten waren er ook. Onze voorzitter René van de Ven hanteerde ook een sneeuwschuiver en de andere drie heren vonden dat hij er niet voor spek en bonen bijliep. Hennij van der Heijden kwam eigenlijk alleen om een kopje koffie voor de heren te serveren, maar stak ook nog even de handen mee uit de mouwen.
Wel balen voor deze dappere vrijwilligers, dat er in de nacht van donderdag op vrijdag weer sneeuw is gevallen. Maar.......... Piet en Antoon laten zich niet uit het veld slaan! Met zijn tweeeen hebben zij vanaf vrijdag 10 uur tot half vier in de middag alle sneeuw opnieuw verwijderd!! Wie er zondag ook voetbalt of traint op het veld, wees deze kanjers dankbaar!

Het ziet er naar uit dat die dit weekend nog niet verdwijnt. Sowieso is het afwachten of de Knvb er niet alles uitgooit komend weekend en of er niet heel veel wordt afgelast!?

8000A911-1BF1-4FFA-BA60-50A0F99BA265.png