Prinses Irene op bezoek bij de nummer 2

8 december 2023 19:45

Aankomende zondag speelt Prinses Irene 1 in Luyksgestel, ze nemen het op tegen Stormvogels. Stormvogels is voor onze dames geen onbekende ploeg. Afgelopen buitenseizoen werd er nog met 3-8 gewonnen wat achteraf een belangrijke winst was, dit zorgde ervoor dat Prinses Irene 1 buiten in de Topklasse speelt.

De korfbalsters hebben afgelopen weekend tegen KVC de eerste twee punten gepakt. Aankomende zondag is wederom belangrijk om punten te pakken, dit zorgt ervoor dat we hoger op de ranglijst komen. Stormvogels draait dit seizoen goed en hikt al een aantal seizoenen tegen de topklasse aan. Het belooft geen makkelijke wedstrijd te worden, maar wel een wedstrijd waar kansen liggen om te winnen.

De wedstrijd start om 14:20 uur in De Stap in Luyksgestel onder leiding van R. Sparidans.

Alle support is van harte welkom!