Pupil van de week: Lise Raaijmakers

5 december 2023 7:00

Lise Raaijmakers

Afgelopen zondag was Lise Raaijmakers de pupil van de week bij de wedstrijd van het eerste korfbalteam tussen Prinses Irene en KVC.

Hallo allemaal, ik ben Lise Raaijmakers, 8 jaar en speel in de E1.

Ik mocht vandaag pupil van de week zijn. Ik vond het heel leuk.
Eerst mee inspelen met de grote meiden en daarna met 2 meiden op de korf schieten. Toen mocht ik met Gaby mee het veld oplopen.

Wat vond ik dit spannend en ik werd ook voorgesteld. Iedereen keek dit was echt heel spannend.
Daarna de jel mee doen met het team was leuk! Ik mocht nog een doorloopbal nemen en als laatste kreeg ik een mooie verrassing.

Ik heb de wedstrijd helemaal afgekeken want ik vond de wedstrijd zo spannend. Ik vond het super leuk!! En ze hadden ook nog gewonnen dat was natuurlijk helemaal super!

Bedankt meiden!

Groetjes Lise