Scheidsrechter David Smits nieuwe Prins van het Weversrijk

5 november 2023 12:30

Op zaterdag 4 november zijn broers David en Daniel Smits door onthullingsgroep ´de Kleijebijters´ onthuld als de nieuwe heersers van het Weversrijk.

David is binnen onze vereniging al jaren als scheidsrechter actief. Samen met zijn Durske Evelien heeft hij een dochter Lotte. Adjudant Daniel woont samen met zijn Durske Melissa.

BOEM KNAL ´T IS CARNAVAL!” is de leus van Prins David d’n Urste en Adjudant Daniel. Op zondagmiddag 12november kan iedereen nieuwe prins David d´n Urste en Adjudant Daniel en durskes Evelien en Melissa feliciteren bij zaal ’t Tramstation. Natuurlijk zijn de leden van Prinses Irene hiervoor ook van harte uitgenodigd.

Bron: De Wevers

carnaval prins David wevers