Vrouwen verliezen wederom nipt

30 oktober 2023 17:15

Webmaster

De vrouwen van Prinses Irene begonnen sterk aan de wedstrijd tegen FC Tilburg, maar uiteindelijk trokken de Tilburgse vrouwen aan het langste eind en wonnen met 3-2. De Nistelrodese doelpunten werden gemaakt door Elien Ploegmakers ( foto) en Britt van de Wiel.

Het was vooral slordig balverlies dat maakte dat FC Tilburg met een 2-1 voorsprong de rust inging. Na de 1-0 voor Tilburg kwam Prinses Irene via Elien Ploegmakers op 1-1, als was het goed dat Veerle Donkers de bal toch nog een zetje gaf, zodat ze voorkwam dat er discussie zou ontstaan of de bal al of niet de doellijn was gepasseerd.

Na rust kwam Prinses Irene op gelijke hoogte door een scorende Britt van de Wile uit een voorzet van Oumaïma El Bakkali. toch waren het de Midden Brabanders die er met de zege vandoor gingen. Het was een geweldig en onhoudbaar schot, in de kruising, dat Bridget van der Hoofd kansloos liet.

Coach Sangoer na afloop:'We weten in ieder geval weer eens te scoren. Maar de doelpunten die we tegen krijgen zijn gewoon weer persoonlijke fouten.
Ik kan bij vlagen tevreden zijn over het veldspel, maar ben niet tevreden over het niveau wat we uit de wedstrijd halen. Vooral als je de opstelling bekijkt zie je toch namen die toch al veel minuten op niveau hebben gespeeld. Ik wil niet zeggen dat het slecht was wat de groep heeft laten zien, maar de verwachtingen om het gewenste resultaat te halen uit deze wedstrijd dan is er wel reden tot teleurstelling',