Nieuwe teamfoto’s op de website

24 oktober 2023 0:00

Webmaster

Het is elk jaar weer een behoorlijk karwei, het op de gevoelige plaat vastleggen van alle teams die in competitieverband uitkomen voor Prinses Irene. Onze fotografen, Teun Bevers, Clemens van Santvoort en Rob Cuijpers zijn er heel wat uurtjes mee kwijt geweest afgelopen tijd. Over het algemeen is de medewerking prima, maar er zijn altijd omstandigheden die weer maken dat het niet doorgaat.

Vandaar dat nog niet alle teams zijn vastgelegd, maar dat gaat slechts om enkele. De sponsoren zijn ook nog niet overal steeds goed vermeld, maar daar komt snel verandering in.
Misschien dat de leiding van de teams dat even door kan geven,  per mail, aan de secretaresse van de sponsorcommissie Eveline Toonen, als ze zien dat het niet klopt! Dat spaart haar veel navraag en gebel uit! [email protected]

Op de foto's een team dat de oudste jeugdleden heeft, het JO19-2 voetbalelftal, en de allerjongste jeugdleden bij het korfbal, het Welpenteam

Welpen_korfbal_2023.jpeg

Temafoto's 2023-2024